Monday, April 19, 2021

حلوای برشی مجلسی

 

             

 شیرینی حلوا برشی مجلسی

برای نان پایه از رولت استفاده کردم و حلوا هم حلوای زعفرانی


حلوای زعفرانی بهترین گزینه برای شیرینی حلوا برشی به نظر من و البته برای رولت

 

1. ابتدا حلوا رو آماده کنید.

2.نان رولت رو آماده کنید .

3. یک لایه ازحلوای سرد شده رو روی نان رولت خنک شده به ارامی و با پالت پخش کنید خیلی آروم اینکار رو انجام بدید تا بافت نان آسیب نبینه .(سعی کنید که لایه حلوا خیلی ضخیم نشه )

4.حالا نان رو به قسمت های مساوی تقسیم کنید من از طول چهار قسمت کردم .

5.لایه ها رو روی هم قرار بدید و کمی با دست و به آرامی فشار بدید تا لایه ها بهم‌بچسبه (تعداد لایه ها بسته به سلیقه و دلخواه خودتون میتونه دو یا سه و حتی چهار لایه باشه )

6.برای اینکه برش زدن راحت تر باشه  نان حلوا رو  یکی دو ساعت داخل یخچال و یا نیم ساعت در فریزر بگذارید .

7. نان حلوا را از فریزر و یا یخچال خارج کنید و به اندازه دلخواه برش بزنید . و روی اونرو به دلخواه تزیین کنید من ترجیح دادم ساده باشه


التماس دعا از همه عزیزان

No comments:

Post a Comment